26 toukokuuta, 2014

hiusunelmia, osa miljoona plus yksi

dreamhair2014

Lähteet: Ireland Baldwinin instagram, Pinterest (Googlen samannäköiset kuvat -hakukin palauttaa vaan miljoona muuta Pinterest -seinää tai weheartitin joten luovutan, huoh)

Selvisin hengissä pääsykokeista! Enää pitää selvitä ylioppilasjuhlista lauantaina ja sitten oon vapaa. Ja koska tää kesä tulee varmaan olemaan jonkinlainen last hurrah mun pastellihiuksille niin mietin että olisi ehkä ihan hauska kokeilla jotain vähän muutakin, kuin tuota tuttua ja turvallista hattaraa.

PROS / CONS

+ Merenneitovibat!!
- Kylmät sävyt ei yleensä näytä hyvältä mun ihon & silmien kanssa
+ ..mutta kesä ja rusketus!!
- Vihreää ja sinistä on tuskallisen vaikea saada pois hiuksista
+ Täydellinen festaritukka
- Miltäköhän mintunvärinen pää näyttää sitten kun se haalistuu..
- Kuinka vaikea tää hiusväri on oikeasti saada koska ilmeisesti melkein kaikki tässäkin postauksessa käytetyt kuvat on jonkun muokkaamia?

No, aina saa haaveilla.

EDIT: Tämä obsessio on edennyt jo siihen vaiheeseen että photoshoppasin värin itselleni.....

blueuair)
(plus instagrammissa vähän vihertävämpi versio mikä näyttää ehkä melkein kivemmalle, hmm.)

24 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. no eikö! mutta hitsi kun pelottaa että toi jämähtäis tähän mun pilalle blondattuun hiukseen sitten ikiajoiksi...

      Poista
  2. Tollane tukka on aivan unelma! ainaha sitä kannattaa kokeilla ;) ja ihana blogi ja tyyli siulla :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi no jooo olis! pitää nyt vähän vielä mietiskellä että uskallanko.. kiitti! ♥

      Poista
  3. värjää hoitoainevärillä niin ei lähe se blondi sieltä pohjalta mihinkää :) parhaimmillaa saa pelkällä normaali pesulla ja hopeashamppooon käytöllä värin pois kokonaan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hoitoaineväri? tell me more tell me more

      oon siis mun kaikki aiemmat pastellisävyt värjäillyt vaan laimentamalla suoraväriä hoitoaineeseen joten oon saanut ne ihan helposti pois antamalla syväpuhdistavan shampoon muhia päässä hiukan pidempään, mutta jostain syystä kaikki siniset ja vihreät tuppaa aina jäämään kiinni huokoiseen hiukseen tosi pahasti </3 hopeashampoo taas ei kamalasti siinä auttaisi kun sehän vaan taittaisi hiusta lisää siniseen, eiks?

      Poista
  4. Sanon että go for it! Systeri just värjäsi hiuksensa ex tempore pinkiksi, lopputulos on aivan ihana hattarapäinen enkeli, ja hän on pomppinut ilosta koko päivän :D sitten jos se siun väri jämähtää päähän tai vaalenee ihan saatanallisen kamalaksi, ni vaan värjäämään jotain muuta päälle. Ei ne hiukset siitä kamalasti kuole, ja kyllä sitä uutta kunnollista hiusta kasvaa aina takaisin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jooo, mulla on vähän suunnitelmissa että aloittaisin syksyllä "takas omaan väriin" -operaation että kai sitä vois seikkailla mintunvärisillä hiuksilla kesän ja syksyllä sitten mennä kampaajalle ja pyytää jotain vaaleanruskeaa siihen päälle.
      voi sitä kampaajaraukkaa jonka tuoliin sitten istun kun joutuu tappelemaan sen kanssa että millä ihmeellä saa vihreä taitettua pois :-Dd

      Poista
  5. sama haaveilu täälläpäässä, tosin eteni jo siihen pisteeseen että laitoin värin tilaukseen :------D jotenki sininen/turkoosi/minttu iskee nyt ja lujaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. uuuu! minkä värin tilasit? ja jooo sama, iskee tosi lujaa :-D

      Poista
  6. do it!!!!!!!!!!!! toi on supermagee!!
    jos ite ikinä uskaltaisin ja jos mulla ei olisi näin kiharat niin ah olis ihana joskus kokeilla jotain tollasta hauskaa 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ehkä mä uskallan! ainakin sunnuntaihin asti pitää odotella hmmmm

      Poista
  7. TEE SE! noi on supermakeet ja sitäpaitsi sopii sulle! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mietin vielä ainakin sunnuntaihin asti mutta oioi kyllähän tää nyt kuumottelee sen verran että ehkä pakko! tuleepahan ainakin uusi vaihe tulevaisuuden hiushistoria -postauksiin jos ei muuta :-Dd

      Poista
  8. Anonyymi22:46

    Hehe taisin raiskata sun instagramin tykkäyksillä, mutku sun kuvat on niin kivoja ja niissä on tunnelmaa! :33 terveisin koomatytteli ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aww ihana sinä! kiitti :*

      Poista
  9. Nää sun hiushaaveet ei kyllä yhtään aita mua ää:--D oon tässä pari kk jo miettiny, et pitäiskö värjätä takas vihreä/minttu (koska se pysyy hyvin t en oo blondi vaan leväpää näin melkein vuodenkin jälkee vielä???) mut olin niin babyface sillon nii pelotta et näyttäisinnsit taas vauvalta hmmm. Kauhee romaani hups.

    MUT SUN PULMAAN — värjää värjää värjäää!!! Koska vihree paras väri maailmassa <3333

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah hups! ja joo mua pelottaa tuo värin jumahtaminen hiuksiin, pitää nyt miettiä vielä että uskallanko värjätä :-D

      Poista
  10. Anonyymi08:45

    Go for it!!

    VastaaPoista
  11. värjää ihmeessä! mulla oli vuosi sitten välillä pastellisen pinkit, violetit ja siniset hiukset. rakastin niitä, mutta värjääminen oli työlästä minunlaiselle laiskimukselle :--c

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla on vähän sama ton värjäyslaiskuuden kanssa! tosin onneks kaikki mun tähän mennessä kokeilemat pastellivärit on haalistunut ihan nätisti, tosin mintunvihree vois sitten olla se mikä vaalentuu rumasti...

      Poista
  12. EIIIII MIKSI luin tän sun postauksen?? Just oon päässy yli kaikista ihanista sini/vihreä/pinkki/oranssi - hiushaaveista ja noh, taas hirveä himotus.. :D värjää!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kesää kohti pahenee kaikki värjäyshimot koska täydellinen kesä- ja festaritukka!! :-D saa nähdä mitä keksin, jos en tähän mintunvihreään päädy niin luultavasti vaalenpunainen tai -violetti takas.

      Poista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/