02 kesäkuuta, 2014

God loves you when you're dancing

147_e 052_e

En osaa päättää haluanko lähteä Australiaan rantapummiksi ja antaa hiusten vaalentua auringossa ja tuoksua kookokselle ja aurinkorasvalle
(okei, tuoksun kookokselle ja aurinkorasvalle ihan mantereesta riippumatta)
vai haluaisinko olla älykäs ja päästä yliopistoon ja juoda takeaway -kahveja ja sisustaa syksyllä uutta kotia uudessa kaupungissa.

Ainut mitä tiedän on se että syksyllä on päästävä pois tästä kaupungista, mutta ensin kesä.

i was scared of dentists and the dark / i was scared of pretty girls and starting conversations

17 kommenttia:

  1. ei hitto tajusin just että linkkasin ton saman biisin about kuukausi sitten musapostauksessa MUTTA MENKÖÖN IHAN SAMA

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mutta se on hyvä biisi!!! siitä tulee hyvä mieli

      Poista
    2. niiiin on! ♥ ihan rakkausbiisi

      Poista
    3. kuuntele tää versio siitä (ellet oo jo kuunnellu) :-)


      https://www.youtube.com/watch?v=6teOmBuMxw4

      Poista
    4. oooh kuin cool, en ollu kuullu vielä!! kiitti ku linkkasit!

      Poista
    5. se on mun lemppari!

      Poista
  2. jos olisin sä niin lätisin australiaan rantapummiks. Elämä on tehty elettäväks lujaa ja korkeelta, ja myöhemminkin ehtii niitä take away-kahveja siemailla. Itse tein valtavan enkisen harppauksen keväällä ja päätin lähteä Italiaan kesätöihin ian ypöyksin nyt kesällä. Sen päätöksen jälkeen kaikki uusi ja aikaisemmin pelottava on tuntunut ihan uudelta seikkailulta. Pitää uskaltaa uskaltaa! Samoissa ajatuksissa olen kuitenkin liikkunut sun kanssa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. "Elämä on tehty elettäväks lujaa ja korkeelta" ihana, haluisin ehkä ottaa tän mun motoksi.

      ehkäpä mä laitan yolahjarahat säästöön siltä varalta etten pääse kouluun, ja lähden sitten niillä rahoilla seikkailuun.

      Poista
  3. hitto just ku mä oon postaamassa näitä kuvia niin pauliina kerkee iskee!
    ja nyt tajusin miks mun päässä pyörii toi '' i was scared of pretty girls and starting conversations'' -lause, tosta biisistähän se oli :D

    ja joo australiaan mut tiesitki jo mun kannan :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tää on taas tää great minds think alike!!

      ja jooooo sä vaan pahensit/pahennat tätä mun australiahaaveilua :-D

      Poista
  4. Olet ihana. Ja eräs tuttavani antaisi neuvon, että Australiaan. Oli kuulemma yks sen parhaita elämänkokemuksia. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti :** ja joo, varmasti tollainen seikkailu kaukana kotoa on tosi upea kokemus, pitäisi vain uskaltaa

      Poista
  5. Oot upee!!<3 Ihana nainen. Mä oon niin pelkuri et mun elämän onnellisin asia ois jos pääsisin yliopistoon ja muuttamaan poikaystävän kanssa takas Jyväskylään, mutta sä vaikutat seikkailijasielulta joten sanoisin että go for it!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti :** jos löydetään molemmat itsemme syksyllä Jyväskylästä niin pitää käydä kahvilla hehs! mutta joo, pitää katsoa mitä uskallan ja minne elämä heittelee

      Poista
  6. maailma on sun!21:23

    asiahan on niin, että jos edes vähän huvittais lähteä reissuun, vaikka nyt sinne australiaan, NIIN PITÄÄ LÄHTEÄ! ja jos sen koulupaikan saat, ni lykkäät sitä vuodella ja lähdet! aina ei ole elämäntilanne sellanen et pystys lähteä muualle, koulunpenkille kyllä kerkiää myöhemminkin. ja voin sen sanoa, että maailmalla oppii niin paljon. asenteella pärjää aina, ja ihmiset keihin tienpäällä törmää on ihan huippuja ja inspiroivia! se on siisti tunne, kun tyyppi kenet oot tuntenut alle kaks päivää tietää ihme asioita susta ja ootte kerenny jakaa vaikka mitä kokemuksia keskenänne - ja et oo ees muistanu kysyä sen nimeä vielä. nimim. kaksi välivuotta viettänyt, vuosi yhteensä ulkomailla seilaillen... ite en vielä ausseihin ole päätynyt, mutta se on seuraavien vuosien aikana tiedossa. varsinki jos toi opiskelu ei nappaa näiden vapaana liihotettujen vuosien jälkeen.

    VastaaPoista
  7. Tota ekaa lausetta todenpaa lausetta ei oo lausuttu ikinä!!! Miten aattelet ihan samanlailla kun mä? Mut oon päättäny olla rantahiuksinen ja pummivaatteinen koulutyttö ens syksyllä no matter what. Nyt kun sit kerran kommentoin niin pakko sanoo et vähän kiljasin kun näin sut jimmy0010 videos yhtenä perjantaina, oli coolia :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaha jooo oisitpa nähnyt mun reaktion siihen videoon :-D yritin sit olla sillee "play it cool, play it cool" ja twiittasin jotain siihen videoon liittyvää ja sit jimmy vielä retwiittas sen, apuaaa #fangirling

      Poista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/