12 kesäkuuta, 2014

you drown your heroes in red wine;

004 022

oon yrittänyt elää mun rakkaimman Palahniuk quoten mukaan,
"Have your adventures, make your mistakes, and choose your friends poorly -- all these make for great stories",
(hoen sitä kuin rukousta aina kun pelottaa tai tuntuu siltä että kotona peiton alla teekupin kanssa olisi turvallisempi)
joten eilen parantelin paheksuttavaa keskiviikkodarraa ensin jäähilejuomalla, joka värjäsi mun kielen siniseksi ja sitten kirsikoilla.

juon kahvia ja odottelen ukkosmyrskyjä, koska silloin maailma tuntuu suurelta ja pelottavalta ja mä rakastan sitä,
ehkä tää on se kesä kun kaikki muuttuu.

12 kommenttia:

  1. oikeesti nää sun postaukset on ihan huippukivoja! tykkään ihan valtavasti sun blogista :---))

    VastaaPoista
  2. Anonyymi09:58

    mistä toi maksi? ihana!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. H&M! se oli vielä aika halpa, ehkä ~10e ja niin mukava että haluaisin elää koko kesän siinä

      Poista
  3. Anonyymi11:34

    Hei ois tosi kiva nähdä postaus tyyliin kaikista nettisarjoista/podcasteista/youtubekanavista mitä seuraat! Jos siis et oo vielä tehny, muistelin että jotain ehkä ootkin jo laittanu tänne mun sellanen in depth juttu ois aika mahtavaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. youtubereista oon tehnyt postauksen joskus melkein vuosi sitten (tässä linkki!!) mutta sitä pitäis ehkä päivittää. podcasteista oon tainnut hehkuttaa vaan No Such Thing as a Fishia mutta voisin ehkä tehdä niistä ihan kunnon postauksen, pitää katella!

      Poista
  4. Anonyymi22:45

    Hei miks oot noin ihana?

    (ja miks laitan joka viikko näitä samanlaisia kommentteja, oonkohan jotenkin fanaattinen)

    VastaaPoista
  5. Anonyymi22:18

    oh mikä quote, varmasti kyllä hyvä elämänohje! sähän voisit ottaa siitä vaik tatskan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo, varsinki tällaselle nössölle kuin minä toi on just sopiva motto! oon kyllä niin kipuherkkä etten varmaan koskaan tuu ottamaan mitään tatuointia, mutta muutenhan toi olis kyllä aika kiva :-)

      Poista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/