04 elokuuta, 2014

I have sea foam in my veins, I understand the language of waves

blaaahhhIvaaleaväri


Kaipaan kesäseikkailuja, joita ei pilaa ukkonen tai rahattomuus tai se, etten jaksanut pestä hiuksia,

ja ajattelen aamuyöllä sitä, miten ollaan kaikki oikeasti vain tähtipölyä ja pitäisi lopettaa ajattelu ja mennä nukkumaan.

Mulla on ehkä nyt päällä se kuuluisa summertime sadness.
Turhauttaa etten ole tehnyt mitään tänä kesänä, mutta en tee asialle mitään, koska on liian kuuma ja mun veri pikemminkin valuu kuin virtaa ja haluaisin elää pelkillä mehujätskeillä ja keskellä yötä keitetyllä kahvilla.

and i'm gonna get on my knees, would you kick me in the face please,
 it'll make whatever i say sound like poetry, 
and as my gums begin to bleed, the words will fall like teeth

14 kommenttia:

  1. Mulla on ollut maailman paras kesä tähän asti, kunnes.. Nyt on joku todellinen summertime sadness päällä. Kaikki kiva muuttuu pään sisällä ihan kamalaksi. Lääkitykseksi mehujätskejä, kahvia ja viinaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toi lääkitys kuulostaa kyllä sopivalle, mehujätskit parantaa sit sen darranki mikä tosta viinasta tulee........ :-D

      Poista
  2. no postasithan sä! näin taas vaihteeks susta joku yö unta oot mun mielessäin<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. postasin!! oi kylläpäs mä nyt seikkailen ahkerasti. pitäis tulkita niitä, ehkä sä oot meedio ja ennustat mun tulevaisuutta unissas tai jotain

      Poista
  3. mulla on ollu ehkä yks parhaista kesistä ikinä vaikka oonkin ollut melkein kokoajan töissä hups mutta mulla on silti ollut ihan liikaa aikaa olla vähän rappiolla......mutta nyt vähän pelottaa kun illat pimenee ja syksy lähestyy ja ei en halua. ja ps hei huomasin hetki sitten että mun blogiin oli jännän paljon tullut täältä kävijöitä ja wow oot laittanu mut sun lemppareihin KIITOS!!!!!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ok mäki oon kyllä ollut aika rappiolla tän kesän, sillee hyvällä tavalla, mutta nyt iski nää summer sadsit jostain syystä. ja jooo oot ihan lemppari hih! :**

      Poista
  4. Toi kukkakuva on niin ihana♥ Surkuttelin sitä, etten kuuntele enää musiikkia ja et haluisin löytää uutta mut tajusin et sun blogihan on aarreaitta sille. Istun siis tässä varmaan luvattoman kauan ja selaan kaikki musalinkit läpi hah.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiiitos :** mäkin haluisin ehkä löytää uutta musaa kun jumitan nyt vaan samoissa bändeissä ja biiseissä! onneks syksy on aina hyvää aikaa musalle

      Poista
  5. ihanaa kun postasit! nimenomaan, sun blogi on aarreaitta musiikillisesti. ja muutenkin, oot ihan mun lemppari bloggaaja (olit, olet, tulet olemaan).
    ps. ja vaikka mä kuinka yritin bongata sua kuopiorockissa, en bongannut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi apua miten ihana kommentti aww hymyilen täällä nyt hölmösti yksinäni läppärin edessä hih ♥
      harmi ettet bongannut! olin kyllä vaan ulkopuolella hengailemassa kun ei lompakko oikein tykkää noista lippujen hinnoista :-(

      Poista
  6. Anonyymi16:30

    Sun blogis on kyllä niin mahtava, mun lemppari!
    Voisitkohan jossain vaiheessa kertoa vähän sun opiskeluista sitten yliopistossa? Itseäni ainakin kovasti kiinnostaisi.
    -M

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiiitti! ja joo, voisin mä varmaan jotain kertoilla sit jossain välissä :-)

      Poista
  7. kukkuu upea :3 halusin tulla kertomaan että kirjoitin postauksen suosikkiblogeistani, ja sinun omasi on siellä joukossa. jatka samaan malliin, menninkäinen. (◡ ‿ ◡ ✿)
    http://mercy-in-misery.blogspot.fi/2014/08/my-personal-faves.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oiiii ihana kiitos!!! ♥ :*

      Poista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/