02 marraskuuta, 2014

And I know that the phantoms on the edge of my dreams are shapes I created but they still disrupt my sleep

13990474863_1eb3c39b10_o IMG_1235


kaikki lasi- ja peilipinnat tässä talossa on sirpaleina ja mä valvon taas aamuyöhön,
mutta on lohduttavaa katsella miten naapuritalossakin on valot päällä ainakin kolmessa asunnossa.

sunnuntait on kamalimpia.
pitäisi miettiä morfeemeja, mutta mä vaan juon liikaa kahvia ja pyörin tuolilla kunnes tulee huono olo.

►Lo-Fang - #88
psst, oottehan mun kanssa samaa mieltä siitä että nää lyriikat on ihan selvästi "give it up / it WON'T get better" eikä "it will get better"?

14 kommenttia:

  1. oi hello! joo siis mun tän vuoden (ekan) NaNon "perusidea" on "rakkaus" tarina. elikkäs on masentunut tyttö (17v)(ja jollain ihmeellisellä keinolla oon onnistunu heijastamaan omaa elämääni melkein puolet tän tytön historiaan, ups), joka on sillan reunalla aikeissaan tappaa itsensä, mutta sitten jostain kummallisesta syystä yks mies kerkeää paikalle juuri sopivasti ja "pelastaa" tytön. elikkä puhuu ympäri. tyttö rakastuu mieheen ja alkavat olemaan yhdessä ja kaikkee muuta jännää. kumminkin paljastuu, että mies on "paha" (sitä en oo vielä määritelly onko se rosvoamista, huumeita vai jotain muuta pahaa) anyway, tytön läheiset alkaa huolestua miten tän tytön käy tän miehen kanssa, että ajautuuko tyttö myöskin "pahaksi" (pahoille teille). loppua en oo vielä päättänyt, mutta oon joko kliseinen tai tosi kliseinen :) tää on ollu hirveen rankkaa tähän asti (wow kaks päivää vasta), mutta oon jo nyt jäljessä ja kun tähän päälle lisää vielä koulun niin voi ei. musta tuntuu etten millään saa tätä valmiiksi, mutta hei eipäs luovuteta vielä! sori tuli varmaan elämäni pisin kommentti ja varmaan sata kirjoitusvirhettä (pliis älä huomioi niitä)
    :)

    ps. tytön nimi on Pauliina ja miehen nimi Olavi :)
    (en ole ottanut vaikutteita sinusta)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kuulostaa just jännältä! mua vaan naurattaa kun kaikki suomalaiset nanoilijat kirjoittaa _aina_ tosi masentavia kirjoja :-D siis itsekin kyllä teen ihan samaa mutta silti......

      ei kantsi luovuttaa vielä, tsemppii! se fiilis kun saa ne 50k sanaa täyteen on niin upea että sit kaikki on ollut sen arvoista.

      niin ja pauliina ja olavi on molemmat tosi hyvä nimiä 5/5 :-Dd

      Poista
  2. Halloween-pippalot ja niiden aiheuttama sunnuntaikooma romutti mun suunnitelmat hyvästä alusta... ja ens viikkoki on niin täynnä ohjelmaa että kirjotusaika pittää vissiinki ottaa pois nukkumisesta, liikunnasta tai syömisestä. Tykkään ruuasta liikaa eli kahesta ekasta. Ei kuulosta hyvälle, mut marraskuu menee varmaan nopeesti... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäkin aloitin mun NaNon sillee 12 tuntia myöhemmin kuin oli alunperin tarkoitus, hups.
      mutta onneks editointi on ainakin tähän asti ollut paljon rennompaa kuin kokonaan uuden kirjoitus, muistan kun viime vuonna heräsin joinakin aamuina tuntia aikaisemmin että ehdin kirjoitta... ihme sekoilua tää NaNoWriMo :-Ddd

      Poista
  3. Mun piti tänä vuonna kirjottaa ihan jotain muuta kuin rakkaushömppää eli NHL:n työsulkukauden (12-13) vuoksi talousvaikeuksiin ajautuvasta pienestä sporttipubista. Omistajaperheen sekä työntekijöiden selviytymisestä, kun yhtäkkiä ei olekaan enää tarjota niitä peli-iltoja siipien ja oluen kera. Aina työsulun alkamisesta sen loppumiseen. Jotenkin kuitenkin oon nyt jo kehitelly romanttisen juonilinjan seuraamaan tota pääjuonta, mutta näyttääpä, että siitä on tullut mun pääjuoni... Hupsis vain. :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. NaNot ei kyllä ikinä seuraa ihan täsmälleen sitä ideaa minkä on aikasemmin suunnitellut :-D toi rakkaushömppä on vielä aika pientä verrattuna siihen että mun peruskuvio on aina "tää on vähän tylsää, taidanpa tappaa jonkun näistä pois!!"

      Poista
  4. mun NaNo ahdistaa tällä hetkellä niin paljon koska kieli on väärä. ja se ahdistaa siksi koska en vaan halua kirjottaa englanniksi mutta en näköjään osaakaan enää ilmaista itseäni suomeksi just silleen kuin haluaisin. ja puhekieli on niin kamalaa, mutta ei nuoria ihmisiä voi pistää puhumaan kirjakielellä, se on niin teennäisen kuulosta!! blaah, pelottaa että kyllästyn tähän täysin ja lopetan kesken :-D mutta sanoja syntyy kyllä huomattavasti helpommin kuin viime vuonna, tiedä sitten mistä johtuu...

    ja mun NaNossa on tähän mennessä juotu paljon punaviiniä ja poltettu ketjussa simpukankuorituhkakuppiin sängyllä maaten. vähän tylsää. mutta tykkään kyllä mun henkilöistä jo nyt tosi paljon, vaikka niiden puhe onkin rumempaa kuin tahtoisin kieliongelman takia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei saa lopettaa kesken!! :-D
      mulla on hauska kun tosiaan viime vuonna keräsin epätoivoisesti niitä extrasanoja poistamalla kaikki contractionit(???) tai siis jokainen i'm muuttui i amiksi, ja you're you areksi ja nyt sitten luen tota ja kaikki kuulostaa ihan järkyttävälle ja muuttelen noita sitten taas lyhempään muotoon ja sanamäärä tippuu kamalasti....

      simpukankuorituhkakuppi kuulostaa siistille ja hyvä että tykkäät sun hahmoista!

      Poista
  5. Teeppä joku postaus hyvästä musiikista kirjotuksen taustalle, kauheen vaikee löytää hyviä instrumentaalisia! D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä vaan aina isken 8tracksiin että instrumental + writing ja kuuntelen niitä..... ja lotrin soundtrackia kans!!
      pitää katsoa jos inspaisi kerätä suosikit soittolistalle mutta oon vähän huono muistamaan aina yksittäisiä instrumentaaleja :-(

      Poista
  6. Hihii, ilahduin, kun olit seurannut blogiani. :> Oletkin sitten saattanut lukea nanosuunnitelmastani uusimmassa postauksessani. Osallistun tosiaan ekaa kertaa, ja vastoin kaikkia odotuksia olen saanut pidettyä sanamäärästä kiinni! En ole varsinaisesti ikinä kirjoitellut fiktiivisiä tarinoita, joten tämä on hyppy tuntemattomaan.. Olen kuitenkin hitsin innoissani, aika lailla tuntuu nyt menevän kaikki aika ja ajatukset nanolle. Tosin pelkään, että lopussa olen pilannut ideani kirjoittamalla 50k sanaa täyttä shaissea, haha. Mutta parasta on, että huomaa löytävänsä itsestään sitä nanon vaatimaa sinnikkyyttä. Huh.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hiii jee sun blogi vaikuttaa tosi kivalle!
      eka nano on aina vähän pelottava mutta sullahan kuulostaa jo aika hyvälle toi! mut paras NaNoWriMo vinkki jonka oon ikinä kuullut on että WRITE WITH RECKLESS ABANDON, kaikki ajatusvirta ja kirjoitusvirheet ja turhatkin pätkät sinne vaan niin sillä tavalla sen 50k saa kasaan.
      tosin sitten jos sitä sotkua joskus haluaisi editoida (eli mitä mä teen nyt on....) niin onkin aika pulassa, mutta nohh :-D

      Poista
  7. Anonyymi12:31

    Mistä kaupoista yleensä ostat sun vaatteet/asusteet yms?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ostan nykyään tosi vähän vaatteita mutta H&M, Gina Tricot, Lindex, Seppälä + muut vastaavat halpisketjut, tbh. olis kiva käydä enemmän kirppareilla mutta jotenkin en vaan saa aikaseks.

      Poista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/