07 tammikuuta, 2015

Oh to be alone with you

kiiiiltokuvaenkelit

Mun kännykän muistiossa on taas sata käyttämätöntä postausideaa, kuten uusi lista asioista jotka haluan tehdä ennen kuin kuolen
(asua asunnossa jossa on kylpyamme, nähdä Australia, oppia tunnistamaan tähtikuvioita)
 ja arvailuja siitä, miltä mun lempihahmojen kirjahyllyt näyttäisi
(sarjan avulla jo tiedetään että How I Met Your Motherin Ted lemppareita on Rakkautta koleran aikaan ja Pablo Nerudan runot, mutta mulla on fiilis että se pitäisi myös Aikamatkustajan vaimosta).

En ole kertonut edes mun uuden vuoden lupauksia, jotka on siis lukea enemmän, kirjoittaa enemmän, valita aina se vaihtoehto joka johtaa parempaan tarinaan, juoda vähemmän tequilaa ja tekstata vähemmän lauantaiaamuöisin – tai ehkä juoda enemmän tequilaa ja tekstata enemmän lauantaiaamuöisin, en ole päättänyt vielä.

Mitä te lupasitte ja joko ehditte rikkoa ne seitsemän ensimmäisen päivän aikana? Ja joko osaatte päivämäärää kirjoittaessa laittaa oikean vuosiluvun? 

6 kommenttia:

  1. Pitäis itekki opetella valitseen ne vaihtoehdot, joista syntyy hyviä tarinoita. Ja Hozier, ah!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hozier ♥♥ haluisin niin kovasti nähdä livenä, vois tulla vaikka ruissiin tai jotain tänä kesänä....

      Poista
  2. Mä lupasin itelleni että vuonna 2015 seikkailen. Alotin tilaamalla Adlibriksesta parit sun suosittelemat kirjat (we were liars ja secret history) ja oon nyt hyppäämässä eka niitten maailmaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jeee molemmat on tosi hyviä kirjoja! iskipäs ikävä hyviä kirjoja, mulla on tällä hetkellä luettavana vaan 6 eri kirjaa eri yliopistokursseille, ugh

      Poista
  3. Asunto jossa kylpyamme ? Unelma.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haluisin vain juoda viiniä kylpyammeessa ♥

      Poista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/