21 helmikuuta, 2015

All this could be yours

blaaaahh
Ärsyttää hitaasti kävelevät ihmiset ja se miten 12 tunnin yöunien jälkeen väsyttää jostain syystä vielä enemmän kuin kuuden tunnin.
Unohtelen taas puolitäysiä kahvikuppeja ympäri asuntoa, vaikkei sen pitäisi edes olla mahdollista näin pienessä kämpässä.

Pitäisi kirjoittaa essee, mutta on paljon tärkeämpää yrittää ehtiä katsoa kaikki Best Picture -ehdokkaat ennen Oscar -gaalaa ja etsiä täydellistä huulipunasävyä. Haluaisin näyttää jatkuvasti siltä että join just pullollisen punaviiniä.

Oon myös vähän kiintymässä mun uuteen kotinaapurustoon, mutta ehkä tää on vaan tukholmasyndrooma.


(jos teillä on kolme minuuttia aikaa niin kantsii tsekkaa tää musavideo. ihan muuten vaan.)

11 kommenttia:

  1. Haha, minua vähän ahdistaa myös liian hyvännäköiset ihmiset kaverilaumoineen... Hyvä tietää, etten ole ainoa. Ja liian hitaasti kävelevät ihmiset!!1 Oon just se tyyppi, joka kaupan kapealla käytävällä huohottaa niskaan ja koittaa jostain kolosta loikkia ohi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jooo!!
      oikeesti ehkä kamalinta kampuksella on se kun mä haluaisin liikkua luennolta toiselle valonnopeudella ja sit jotkut kävelee isona, koko käytävän levyisenä ryhmänä ja tahti on tasoa "oon nähnyt nopeampia etanoita" :-Dd toki tää on ongelma muuallakin, mutta jostain syystä oikein korostuu yliopistolla hengaillessa...

      Poista
  2. MUA storessa on kaikki huulipunat jotain 1£ / kpl nii raaskii tilata vaikka monta! Oscareista sanoisin että paras elokuva menee boyhoodille, paras miespääosa tietty Eddielle ja eiköhän se grand budapest hotel voita kans jotain :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. uuu pitää tsekkaa!
      mä oon aika samoilla linjoilla sun kanssa noissa arvauksissa, Boyhood varmaan vie parhaan elokuvan (vaikka mä en siitä juuri pitänytkään...) ja Eddielle toivottavasti paras miespääosa ♥

      Poista
  3. oon ihan pihalla sekä oscareista, että huulipunasävyistä MUTTA ISO KIITOS musalinkistä!! en tajuu miten multa on menny moinen yhtye ohi..luukutan atm noiden levyjä läpi ja rakastun kappale kappaleelta vaan enemmän :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah jee kiva että pystyin auttamaan löytämään! cold war kids on tosiaan aika cool ♥

      Poista
  4. Hitaasti kävelevät ihmiset on kyllä hirveintä ikinä. Ja mietin vaan et miten niin hitaasti käveleminen voi olla edes mahdollista??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo oikeesti tässä olla millään huvikävelyllä puistossa, mulla on places to be & things to do!! :-D

      Poista
  5. Ite oon tykästyny viva la divan sävyyn N.Y.C! Se on just viininpunainen, melko matta ja peittävä :---) ulkoasu on kauhea mutta merkin huulipunat ovat tosi jees ja hintalaatusuhde on oikein mainio :--D löytyy kicksistä :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pitääpä käydä tsekkaamassa kicks! olis tosi kiva päästä ihan in real life katselemaan sitä punan väriä eikä vaan tilata netistä :-D

      Poista
  6. olinki just tulossa kattomaan että hei mitäs sun veikkaukset tälle vuodelle oli! katon tässä nössönä (väsytti) vasta nyt teemalta oskareita ja oihh on tämä aika ihanaa <3

    VastaaPoista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/