26 toukokuuta, 2015

#yliopisto



"No hei mites opiskelu on sujunut? "



Menin yliopistoon ja luulin että tiedän aika paljon englannin kielestä mutta yliopisto oli sillee:



Muihin fukseihin tutustuessa puhutaan musiikkimausta ja löydän ihmisiä joilla on emomenneisyys:



Törmätään kaverin kanssa kampuksella rankan bileyön jälkeisenä aamuna:

 


Kun kurssilla on läsnäolopakko ja sen luennot koostuu harjoituksista kuten "kerro lempivärisi ja lempieläimesi ja mikä sinua on stressannut eniten tällä viikolla":



Sivuaineiden valinta, eHOPS, lyhyen ja pitkän tähtäimen opiskelu- ja uratavoitteet...




Kun esseestä puuttuu kaksi sivua ja palautukseen on enää tunti:



Opetuutori toteaa ettei yliopistoon voi tulla vain biletyksen ja opintovaihdon takia:




..ja tässä mun (tähänastinen) fuksivuosi tiivistettynä yhteen .gifiin:


9 kommenttia:

  1. hahahaha :D tuo "Opetuutori toteaa ettei yliopistoon voi tulla vain biletyksen ja opintovaihdon takia" kyllä vähä yllätti..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no siis oikeestihan mun reaktio oli tyyliä "aivan totta kai oikesti olen sitä mieltä että tämä on unelmieni ala ja olen niin onnellinen että pääsin tänne oppimaan uutta yliopisto on varmasti oikea paikka minulle" -liibalaabaa mutta pään sisällä olin kyllä oikeesti sillee AI EI VAI??+ JUST TRY AND STOP ME :-Ddddddd

      Poista
  2. Huutonaurua täällä :-Dd Kävin ite Jyväskylässä viime viikolla englannin pääsykokeissa, katsotaan kuinka käy!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. uuu hei toivottavasti pääset! voidaan sitten törmäillä kaikissa ainejärjestön kemuissa :-D

      Poista
  3. Haha, tää jotenkin kruunas tän päivän yliopiston pääsykokeiden jälkeen :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. lupaan etten tehny tätä tarkotuksella mutta nyt oon kyllä tosi ylpee mun hyvästä ajoituksesta :-Dd toivottavasti meni hyvin pääsykokeet!

      Poista
  4. Anonyymi23:10

    eikä :D täää oli niiin asiallinen postaus !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jeee, kiitti! musta vähän tuntuu että tää on tällanen köyhän miehen buzzfeed -postaus mutta ainakin mulla oli hauskaa tätä tehdessä ja sehän tässä on tärkeintä.... :-D

      Poista
  5. APUAAAA noi kaks viimeistä :'----Dd, kuolin

    VastaaPoista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/