06 kesäkuuta, 2015

mä oon yhtä aikaa rauhaa ja kaaosta enkä voi sietää kumpaakaan

001

oon kotikotona ja mulla ei ole täällä vihkoa. pitäis oppia kantamaan mukana ettei elämä olis vain nopeissa listoissa puhelimen muistiossa ja post-it lapuissa lompakossa.

mua ahdistaa ihmiset joilla ei ole mielipiteitä, ihmiset jotka ei oikeastaan kuuntele musiikkia, ihmiset joista ei liiku juoruja ja jotka ei osaa valita lempisanaa. mua ahdistaa ihmiset jotka on vaan kuoria eikä kokonaisia galakseja täynnä muistoja ja mustelmia, rohkeutta ja huonoa läppää ja typeriä pelkoja.
ja eniten mua ahdistaa että jonkun silmissä mäkin olen sellainen.

Iwan Rheonin uusin on hyvää kesämusaa, ainakin niinä hetkinä kun saan rauhoitettua ajatukset hetkeksi enkä tarvitse nopeaa tempoa, vihaisia lyriikoita ja maailmanvalloitusfiilistä.

2 kommenttia:

  1. olipas hyvin sanottu. muakin ahdistaa nuo ihmiset. oikeestaan vituttaa.

    VastaaPoista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/