24 kesäkuuta, 2015

SAMOS

samos1 samos2 samos3


Olin maailman perinteisimmällä pakettimatkalla Kreikassa. Sellaisella, jossa suurin huoli on että makaisinko tänään altaalla vai rannalla ja joisinko seuraavaksi mojiton vai tequila sunrisen. Sellaisella, missä eksytään kylän sivukujilla ja löydetään itsemme jonkun takapihalta appelsiinipuun alta. Aamuyöllä uidaan humalassa hotellin uima-altaassa ja juostaan yövahtia pakoon.

Oon sellainen ääliö joka uskoo että rusketusrajojen tummuudella on suora yhteys onnellisuuteen ja just nyt mä olen aika onnellinen. Vaikka Jyväskylässä onkin kylmä ja sataa ja mä en ole Provinssissa.

6 kommenttia:

  1. joo provinssiin oon menossa ja voi pojat mikä keli :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :-Ddd provinssissa kyllä sataa aina.... mutta silti olisin mieluummin siellä kuin tylsistymässä sisällä, eli oon vähäsen kateellinen haha

      Poista
  2. hei, sitten kun ensi viikolla paistaa aurinko ja kun oon palannut helsingistä niin tehdään hauskuuksia! ps. kreikan taivas on kovin kaunis oiiiii. ja sinä myös!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jooo!! haluun sit myös kuulla kuinka hurmaava harry styles oli etc

      ps no eikö! ja kiitos♥♥

      Poista
  3. Ah voi vitsi mäkin haluan tommoselle matkalle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihiii no sit sun pitää lähteä!! oli kyllä tosi rentouttavaa vaan makailla ja olla vaan ilman mitään turhia huolia ja stressiä

      Poista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/