12 lokakuuta, 2015

hyvää syntymäpäivää parlez vous or something like that!







Neljä vuotta! Ihan hurjaa. Olisin ehkä miettinyt blogin nimeä ja osoitetta vähän pidempään jos olisin silloin vuosia sitten tiennyt että viihdyn täällä näin pitkään. Mutta ainakaan ei tule otettua tätä liian vakavasti kun kirjoittaa nimen alla jota ei osaa itse lausua.

Bloggaaminen on antanut mulle tässä vuosien varrella ihan älyttömästi ja vaikka tämä nykyään onkin vähän tällaista tyhjyyteen huutelua niin en mä osaa päästää irti. Sitä paitsi blogirenessanssi tulee vielä, ihan varmasti.

Kiitos kaikille jotka on vieläkin täällä, you da real MVPs.

4 kommenttia:

  1. Jeee, onnea! Minä oon ainakin vielä täällä, vaikka oonkin ihan huono kommentoimaan :<

    VastaaPoista
  2. Täällä ollaan edelleen! :) Nykyään meidän "pikkubloggaajien" eli ei ammattilaisten on kamalan vaikea pysyä suosiossa. Onnea pitkälle blogi taipaleelle! :)

    VastaaPoista
  3. jipii, mäki messissä vaik ymmärrän ton tyhjyyteen huutelun

    VastaaPoista
  4. Joo, itsekin bloggaajana tiedän tunteen. Tyhjyyteen huutelua, ei kommentteja (pahimmalta se tuntuu kun käyttää postaukseen rahaa ja tuhottomasti aikaa =kirjapostaukset, meikkijutut, dokkaripostaukset) ei mitään.

    Mutta ehkä se on karma, kun oon itsekin ihan huono kommentoimaan kenellekään ikinä mitään. Oon kyllä yrittänyt parantaa tapani.

    VastaaPoista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/