07 marraskuuta, 2015

NEW FAVOURITE PERSON: Shakey Graves



Shakey Graves - Family and Genus 

Olin jäljessä mun NaNoWriMossa ja päätin että nyt kirjoitan koko päivän. Taustamusaksi valitsin vaan 8tracksista jonkun mixin, en yleensä voi kuunnella mitään tuttuja biisejä koska jään vain fiilistelemään niitä kirjoittamisen sijasta.
Mixillä, jota päädyin kuuntelemaan oli biisi esittäjältä nimeltä Shakey Graves ja mua vähän nauratti. Biisi oli kuitenkin hyvä ja päätin sitten mixin sijaan laittaa tän tyypin koko levyn taustamusaksi.

Kuusi tuntia - ja melkein neljä tuhatta sanaa - myöhemmin oon ihan rakastunut. Toi ylempänä linkattu Family and Genus on ehkä lemppari tällä hetkellä, mutta koko And The War Came albumi on loistava.

(Ps. Muissa musauutisissa tänään: Pyhimys livenä Lutakossa! Oon innoissani. Keikka on loppuunmyyty joten ainakin luulis fiiliksen olevan korkeella illalla.)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/