03 marraskuuta, 2015

THINGS I'M OBSESSED WITH RIGHT NOW: NOVEMBER



Marraskuumasennus alkaa iskeä taas päälle, niin ajattelin listata lempijuttuja viime päiviltä!

+ Stuff to Blow Your Mind -podcast.
Oon muutenkin kunnon uponnut vaan syvemmälle ja syvemmälle podcastien maailmaan ton mun yli vuosi sitten julkaistun lempipodcastit -postauksen jälkeen, mutta Stuff to Blow Your Mind on se, jota oon eniten bingekuunnellut yöunienkin kustannuksella.
Jakso josta aloittaa: The Science of Addiction tai Ghouls: Myth, Fiction and… Evolutionary Heritage? tai jos haluat hypätä suoraan syvään päähän niin The Science of Necrophilia.

+ The Martian.
Kävin katsomassa Martianin leffassa maanantaina ja holy shit, täähän oli paljon parempi kuin odotin. Hommasin kirjaversion Kindlelle heti kun pääsin kotiin ja kohta pääsen aloittamaan sen, toivon että kirjakin on ainakin yhtä hyvä ellei parempikin. 5/5, menkää katsomaan. Ridley Scott hyvittää kaiken viime vuosien roskan tällä leffalla.

+ The Front Bottomsin Back On Top.
Tää bändi sniikkasi jotenkin tiensä mun lempibändiksi toissa kesänä eikä vieläkään kyllästytä. Varsinkin viime viikolla tuli kuunneltua levyä vaan ikuisuusloopilla koulumatkoilla. Aina välillä tulee sellainen fiilis kuin nää kaikki biisit olisi oikeesti kirjoitettu ihan mua varten, pelottavan täydellistä.
Never underestimate
Poor hungry and desperate
My body is a temple
How much you think I could get for it

+ Ja ennen kaikkea, tämä Sufjan Stevensin ja Gallantin cover Hotline Blingistä:


Sufjan, you dork.

Mitä teidän marraskuun ekalle viikolle kuuluu? 

2 kommenttia:

  1. Ihanat kukat :> Mun marraskuun ekalle viikolle kuuluu hyvää! koulun takia olen väsynyt mutta siitä huolimatta hyvin onnellinen elämästä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva että kuuluu hyvää! :-)

      Poista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/