02 tammikuuta, 2016

See ya on the flipside



parlez vous or something like that 
2011-2016




Bloggaus on ollut tärkeä osa mun identiteettiä niin pitkään kuin muistan ja siksi musta tuntuukin niin oudolta nyt jättää tämä.

Oon saanut blogin kautta uusia ystäviä, itseluottamusta, loputtoman määrän televisio-, musa- ja kirjasuosituksia ja ennen kaikkea mahdollisuuden kirjoittaa aiheista, jotka kiinnostaa mua mutta joista mun läheiset ei ehkä jaksa kuunnella kolmen tunnin mittaista sekavaa saarnaa.

Kiitos ja anteeks kaikesta, oli ihan parasta. 


23 kommenttia:

  1. EIIIIIIIiiiiiiiiiiiiii (okei ymmärrän sua niin sataprosenttisesti) (odotan nyt sitten vaan sitä sun vääjäämätöntä paluuta)
    ♥♥♥ kiitos parhaasta blogista ikinä koskaan, siis oikeesti.

    VastaaPoista
  2. mitä eeeeei! mäkin jään oottaan sun paluuta,
    kaipaan elämääni sun blogia ja sen parhaita tageja ja mysteeripostauksia, sarjasuosituksia, kirjasuosituksia jne ää

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ♥ mullakin jää ikävä kaikkien noiden kirjoittamista! mutta oon kyllä vahvasti sitä mieltä että parempi lopettaa tässä vaiheessa kun jää ihanat muistot blogista. ja en mä ikinä ole paria vuotta kauempaa pystynyt pysymään poissa blogimaailmasta!

      Poista
  3. Onneks sun asioita pystyy seuraan viel instagrammissa, ettet häviä kokonaan kartalta. Mutta kuten Maria sano, kiitos ylihyvästä blogista, ja sitä paluuta ootellessa ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha joo, oon niin somekoukussa että instagram, twitter ja Goodreads kyllä varmasti päivittyy ihan normaaliin tahtiin vieläkin :-D

      Poista
  4. täältä blogista oon löytäny ihan huippubiisejä!!! ja kirjoitat niin kauniisti että on ollut ilo lukea sun juttuja :)

    VastaaPoista
  5. Kiitos ihan huikeasta blogista ♡

    VastaaPoista
  6. Voi eikä, tai no joo onhan tämä ymmärrettävää, mutta jää kyllä ikävä kaikkia kirja- ja mysteeripostauksia yms.!

    Tää on ollut ehdottomasti yks mun lemppariblogeista, kiitos ♥

    VastaaPoista
  7. HÖH! oot kyllä ollut mun yksiä ehdottomia lemppareita.♥ jään odottamaan sun paluutas...hihi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! ♥ voi että kun meen ihan hämilleni näistä kaikista kivoista kommenteista aw

      Poista
  8. Anonyymi21:02

    kiitos!!!! tuun moikkaa sua joskus jyväskylän yössä
    t. toinen pauliina

    VastaaPoista
  9. No höh! Blogis oli ainut mitä jaksoin enää seurata :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jooo suomen blogiskene tuntuu vähän vetelevän viimeisiään :-D mutta hei ehkä joskus tulee blogirenessanssi ja sit mäkin palaan mestoille

      Poista
  10. Kiitos parhaasta blogista! ♥

    VastaaPoista
  11. Anonyymi23:52

    eieiei pliis ei! D::

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. awww voi että! kyllä tää nyt menee näin mutta ehkä mä palailen sit joskus

      Poista
  12. höh!! mutta ymmärrän hyvin, itelläkin mielessä aina aika-ajoin, että onko tässä hommassa enää mitään järkeä, mutta kattellaan nyt vielä jonkin aikaa.. :--D sun oli niitä harvoja blogeja, jonka postaukset avasin heti luettavaksi kun huomasin niiden ilmestyneen :-)

    VastaaPoista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/